Kruhovi knedli

Ena mojih najljubših prilog so že od malega kruhovi knedli oziroma cmoki. Kot marsikdo sem do nedavnega mislila, da brez jajc nikakor ne morejo uspeti. Danes pa sem se znašla z dvema starima, belima štručkama, in sem se malo poigrala z njima. Rezultat je bil kar uspešen – knedli se niso razkuhali, bili so pravega okusa, manjkal je samo kakšen gobji golaž, ki pa sem ga zaradi trebušne gripe zamenjala z močnato omako.

In kako narediti knedle? Star kruh narežemo na kocke, v skledi jim dodamo peteršilj in malo muškatnega oreha in vse skupaj zalijemo z nekaj mleka po vašem okusu. Dodamo mešanico mletega lanu in mleka (1 žlico celih lanenih semen zmeljemo in ga zmešamo z 2-3 žlicami mleka) in žlico čičerikine moke. Vse skupaj dobro premešamo, oblikujemo knedle in jih posujemo z malo moke. Skuhamo v slanem kropu.

Spregovori

