Pomladno prebujenje

Za ogrevanje danes en manjši fotoblog. Po dolgi, uneventful in zaspani zimi se poleg narave prebujajo tudi druge zverine in prikazni. Po treh mesecih in pol sem končno našla zaposlitev (sicer skorajda mizerno, al’ nekje je treba začet), obeta se mi dodaten vir zaslužka v obliki sodelovanja z inovativnim podjetjem, prav tako pa mi prija stimulacija dejstva, da se nekaj dogaja, saj se mi zopet porajajo najrazličnejše ideje in, kar je tu najbolj pomembno, blogerski navdih! Ampak tega dela se bom lotila naslednjič. Kot rečeno, tokrat nekaj fotografij s sprehoda po travniku in z moje tazelene okenske police.

Hibiskusov prvi popek
Po več kot letu dni počasnega trpljenja na očitno pretemnem mestu je moj hibiskus nenadoma oživel, ko sem ga prestavila na okensko polico. Moj borec ❤
Hibiskusov cvet
Takole pa se je naslednji dan (danes) razcvetel. Še dobro, da ga nisem vrgla stran, kot mi je marsikdo zaničljivo svetoval.
Miniaturna orhideja
Tudi moja miniaturna orhideja, sicer nedavna pridobitev police, obeta veliko cvetov.
Neznane rumene cvetlice
Pred turobno deževnim tednom sva izkoristila še zadnji sončen dan in odšla na sprehod po bližnjem travniku. Iz sivine so nemo kričale živorumene cvetlice, ki so se lenobno nastavljale sončnim žarkom. Trobentic pa žal nisem našla 😦
Marjetici
Prebujajo se tudi že prve marjetice!
Zvončki
Po dolgem lovu sva se že skoraj sprijaznila, da zvončkov tu pač ni... na poti domov pa sva pod sosedovimi jablanami uzrla kupe in kupe teh belih znanilcev pomladi, ki so vsrkavali še zadnje popoldanske sončne žarke.

Naj tudi vam misel in pogled na novo življenje da svežih moči! 🙂

2 thoughts on “Pomladno prebujenje

  1. Rumeni cvetki so “navadni lapuh”, zdravilna rastlina, najprej zacveti, ko cvet odpade poženejo listi, ki so zelo veliki.

Spregovori

