Ko se mudi jest

Ker se danes tudi meni mudi, čisto na hitro 😀 Sledi en hiter recept za hitro zadevo, ki sem jo skupaj spacala včeraj, pa ne vem, a je bilo res tako nenormalno, nebeško dobro, ali pa sem bila tako lačna! Mislim pa, da dejstvo, da je moj dragi zmazal vse, čeprav ni ljubitelj gobic in še manj polente, govori zase. Brez dolgovezenja, sledijo navodila za kosilo v 10 minutah – če imate določene stvari že pripravljene 😉

Za 2 osebi boste potrebovali:

  • 100g polente (naj me kdo popravi, če je preveč, jaz delam na uč),
  • 3 dl vode,
  • 2 žlici noocha (kvasnih kosmičev),
  • zvrhana žlica sesekljanega svežega drobnjaka,
  • sol,
  • olivno olje,
  • olje ali rastlinska mast za praženje,
  • 150-200g šampinjonov, narezanih na rezine,
  • žlica tapiokine moke ali drugega škroba,
  • začimbe: paprika, timijan,
  • žlica ali dve sojine omake (po okusu).

V eni posodi pristavimo vodo za polento, medtem ko v ponvici na srednjevisoki jakosti razgrejemo žlico do dve olja ali rastlinske masti. Ko se segreje, na maščobi najprej rahlo popražimo po žličko paprike in timijana (30 sekund, toliko da zadiši), nato pa dodamo šampinjone. Ko zavre voda, jo solimo in dodamo še kakšno žlico olivnega olja. Ugasnemo gretje  in med mešanjem (naj ne vre, ker lahko grdo špricne ven) počasi vsujemo polento. Če nimate prakse pri kuhanju polente, se vam bo morda zdelo premalo, ampak je ne dodajajte več, ker se zelo nakuha. S konstantnim mešanjem in počasnim dodajanjem se boste izognili grudicam. Ko se zgosti, dodamo drobnjak in nooch ter dobro premešamo; nato pustimo, da počaka na gobice. Te so medtem že spustile vodo – upam, da med pripravo polente niste pozabili nanje! Ko voda izhlapi in so gobice mehke, jih zalijemo s sojino omako in mešanico tapioke in dl hladne vode, ki jo pripraviš posebej, v kozarcu. Vse skupaj dobro premešamo in odstavimo takoj, ko omaka “zakrkne”. Vse skupaj samo še na krožnik in omnomnom! 😀

Kako že pravijo pri tisti dostavni? Ampak hitro, ampak dobro! 😀
4 thoughts on “Ko se mudi jest

  1. Še bi mami 😉

    Dobra si, da si ti da v teh vročih dnevih kuhat pa čeprav je tole res ekstra hitro narejeno.
    Mene kar mineva ob tej vročini, še biti za lonci in soparo in tako še bolj pogreti stanovanje.
    Kar sicer ne vem, kako bo šlo skupaj z mojim blogom, ampak dobro. Me vsako leto vedno znova vržejo takšni prvi vročinski navali. Nekje do julija se nekako stabiliziram in mi vročina ni več v napoto, ampak do tja bo še dolga in mučna 😉

    1. Očitno sva ravno kontra narejeni – jaz veliko bolje prenašam vročino, kot pa mraz 🙂 Pripomore pa tudi stara hiša, v kateri živim, ki poleti kar dobro drži znosne temperature. Sicer pa se poleti tudi jaz čim bolj ogibam večurnemu kuhanju in raje skupaj vržem kako solato z vnaprej kuhanimi makaroni ali piro. Morda bom letos zaplavala še v malo bolj presne vode, ko imam ravno novo knjigo na to temo 🙂

Spregovori

