Veganski nakupovalni vodnik

Nocoj pišem… s polnimi usti… z ustnic mi visi žlička, medtem ko tipkam. Pozna ura za takšne poslastice, a vendar se mu nisem mogla upreti. Čakal me je v zamrzovalniku že več kot teden dni, pa ni in ni bilo priložnosti, da ga odprem. A o njem kasneje!

Ko sem začenjala svojo vegansko pot, v nasprotju z večino nisem imela pretiranih težav. Moja odločitev je bila kot odsekana in držati se je mi ni bilo težko, pa čeprav sem čisto sama in zelo počasi spoznavala veganske smetane, jogurt je čisto po nesreči odkrila moja mama, kar nekaj časa pa sem živela v pomanjkanju kremnega sladoleda. Ker, dajmo si priznat: zmiksano zamrznjeno sadje je božansko, ampak čez čokolado je ni! 🙂 Verjamem pa, da ima marsikdo težave, ker ni tako zagrizen kuhar in ga ustvarjanje doma ne zanima, in zato težko preklopi na veganski način prehranjevanja in kuhanja. Pa ne samo kuhanja; pravzaprav življenja. Zato danes začenjam z novo rubriko Vasantike, nekakšen vodnik po šopingu, kjer bom pisala o tem, kaj lahko kupiš kje, kaj je novega na tržišču, kaj absolutno moraš vedno imet na zalogi in kaj je treba nujno poskusit. Upam, da bom komu predstavila kakšen njemu svež produkt, komu drugemu razširila obzorja, spet komu tretjemu pa bom verjetno naredila tudi malce reklame 😛

Pred dobrim tednom dni sem v večjem Mercatorju brkljala po zamrznjenih živilih. Sicer sem že navajena na klasično (vendar odlično!) ponudbo Valsoie, a tokrat je moj pogled pritegnilo nekaj drugega, nekaj, česar dotlej še nisem zasledila. Pri moji čoravosti je sicer čisto možno, da se tale sladkorček pri nas prodaja že nekaj časa, ampak mojo pozornost je dobil šele sedaj.

Gre za (neverjetno, kaj?) švedsko znamko Swedish Glace, ki jo proizvaja podjetje Ingman Glass. Njihova ponudba je v celoti sestavljena iz rastlinskih sladoledov, ponujajo pa od lučkastih sladoledov na palčki, mamljivih kornetov do pregrešnih banjic. Cena je nekje v rangu tekmecev, po mojem spominu nekje v bližini 5€. Odločila sem se za malinino različico sladoleda, pojma nimam zakaj. Izbira se je izkazala za zelo dobro! Nikoli nisem bila ljubiteljica kremnih sadnih sladoledov, ampak tale pa res spreminja življenjske navade. Res je okusen. Na izbiro imamo še vanilijo, jagodo, čokolado in borovnico. Sladoledi so veganski, kosher, brez glutena in brez GSO, narejeni pa so iz sojine osnove.

Spregovori

