O naravi in zdravju

Za razliko od marsikatere slovenske duše nisem ravno ljubiteljica sejmov. Morda je to rezultat mojih lastnih slabih izkušenj z njimi ali pa dejanske (ne)kvalitete tukajšnjih sejmov, konec koncev to niti ni pomembno. Pred skoraj dvema mesecema se je v Ljubljani odvil sejem Narava in Zdravje, ki ga seveda nisem nameravala obiskati. Prepričana sem bila, da kljub oglaševani “vsebini” ne bom našla ničesar zase. Premislila sem si, ko sem izvedela, da bo delavnico na temo veganske prehrane vodila avtorica edinih (?) slovenskih veganskih kuharic, Mateja Dereani. Rekla sem si, fino, grem malo “pominglat” in papcat 🙂

No, sejem me je precej pozitivno presenetil. Seveda se ni manjkalo tistih klasičnih sejemskih stojnic brez prave povezave s tematiko sejma, vendar sem našla dovolj takšnih, ki so vzbudili moje zanimanje. Toliko jih je bilo, da sem Matejino delavnico itak zamudila 🙂 sem pa dočakala pravi pravcat sladoled na rastlinski osnovi slovenskega porekla! Sledi nekaj slikovnih utrinkov s sejma.

Presna čokolada Raw Health
Odlično presno čokolado znamke Raw Health so ponudili na stojnici spletne trgovine Ekooaza. Posebno okusna je bila čokolada s konopljinimi semeni!
Rastlinski napitki EcoMil
Pri Ekooazi ponujajo tudi celo paleto različnih rastlinskih napitkov, od mandljevega in lešnikovega pa vse do amarantovega.
Sun & Seed rastlinska masla
Na stojnici Eko Life so imeli super rastlinska masla proizvajalca Sun & Seed, od katerih je nekaj tudi presnih. Najbolj všeč mi je bil tisti iz mareličnih jedrc.
Pisane otroške testenine
Novinka na slovenski sceni, Moja alergija, ponuja raznoliko ponudbo za tiste, ki jim alergije omejujejo "gurmanske" užitke. Le kdo bi se uprl Scoobyjevim testeninam? 😉
Veganski beli čokoladi
Prvi izdelek, ki me je resnično navdušil, je bila bela čokolada pri Moji alergiji. Na voljo so imeli dve, kupila pa sem Sweet William čokolado na sojini osnovi (druga je na riževi). Bila je res dobra in je odlično popestrila rjave kakavove mafine!
Gladkiji á la Planet Bio
Na stojnici znamke presnih sestavin Planet BIO je Eva postregla z odličnimi sadnimi smoothieji z dodatkom presnih praškov. Zeleni je bil s spirulino, ostala dva pa z lucumo in yaconom.
Presne čokoladice Planet Bio
Nisem ravno privrženka "superhrane", sem bila pa čisto navdušena nad čokolado z maco in pomarančo! Takrat bojda še ni bila v prodaji, sedaj pa je že.
Lubenica ali vrtnica?
Medtem so se pri Bangkok Streetu zelo potrudili in sadje odlično zamaskirali 😉
Riževa mozzarella
Še najbolj navdušena sem bila nad riževo mozzarello, ki so jo imeli pri Proorganiki. Zelo zelo podobna originalu, se pa tudi preverjeno stopi 🙂
Sladoled po 10
In ko so po nestrpno dolgem času čakanja naposled le postregli s sladoledom v okusih borovnica in gianduja, sem srečna in zadovoljna odpujsala domov 🙂

Spregovori