Novoletni piškoti

Novoletna jelka!

Čeprav je zadnje čase trend, da se novoletni okraski pojavijo že sredi novembra, pri nas doma temu trendu ne sledimo. Lenoba, pomanjkanje časa in druge ideje so namreč najino jelkico prikrajšali za okraske vse do danes. Od tega, da sem hotela narediti okraske iz storžev, suhih rezin agrumov, papier-mâchéja, pa do tega, kar je danes nastalo, je nekaj podobnosti, a mnogo razlik. Doma narejeni okraski so nekaj posebnega –  unikatnost, toplina in osebni okus se zlijejo v edinstveno celoto, ki poživi celoten prostor. Na koncu sem pristala na idejo, da naredim užitne okraske, ki se bodo sami pospravili 🙂

Začela sem z iskanjem recepta za piškote s prazničnim okusom. Prepričala me je Isa s svojim gingerbread receptom. So resnično okusni, ampak mi dajejo občutek, da imajo tam čez lužo drugačno melaso? Ne vem, naslednjič bom uporabila manj sladkorja in melase, ker so skupaj z garnituro presladki. So bolj umetniški, ker še nimam tistega filinga za garnirno pištolo. Pa celostni vtis? Zakon! 🙂 Sledijo fotografije:

Novoletni piškoti
Pred peko
Novoletni piškoti
Sveže spečeno čaka na dekoracijo
Novoletni piškoti
Okraševanje
Novoletni piškoti
Just hanging around
Novoletni piškoti
Bolj in manj kičasto... 🙂
Novoletni piškoti
Vsi naenkrat so gor, ker jih bo sproti zmanjkovalo 😉

1 thoughts on “Novoletna jelka!

  1. Ja, Isa je absolutna CARICA! 🙂

    Po mojem nimajo različne melase, le okus Američanov je bistveno drugačen od našega – vse sladkajo tako, da ne moreš verjet!

    Čestitam za piškotke – lepo so videti! Mamljivo! 🙂

Spregovori